Als commerciële binnendienst medewerker bent u de spil tussen klanten, leveranciers en collega’s. Klantgerichtheid, alertheid op kansen en herkennen van verkoopsignalen zijn essentieel. In de praktijkgerichte training Commerciële binnendienst gaat u aan de slag met commerciële gesprekstechnieken, commerciële vaardigheden, de verschillende fases in het verkoopproces en de samenwerking tussen binnen- en buitendienst. Hierdoor ontwikkelt u zich tot een proactieve en klantgerichte duizendpoot.
De training Commerciële binnendienst is speciaal ontworpen voor binnendienst medewerkers met commerciële taken en verantwoordelijkheden in hun functieomschrijving, zoals medewerkers verkoop binnendienst. Voor iedereen binnen het bedrijf die (persoonlijk) contacten heeft met klanten is deze commerciële training absoluut een aanrader.
Na de training Commercieel medewerker Binnendienst heeft u een breed inzicht in alle belangrijke aspecten die zich op de werkvloer van de commerciële binnendienst voordoen. Bovendien zijn de commerciële slagkracht, de klantgerichtheid en de alertheid op commerciële kansen sterk toegenomen.
De training Commerciële binnendienst wordt gegeven door praktijkgerichte trainers met uitgebreide kennis en ervaring op commercieel terrein.
Als onderdeel van de training maakt u digitaal de Q4 DISC gedragsanalyse. Deze analyse geeft u op eenvoudige wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van anderen.
>> Klik hier voor meer informatie en een voorproefje.
Heeft u een acquisitie functie waarbij u veel uitbelt? Dan is de training Proactief en klantgericht bellen geschikt voor u. Voor commerciële medewerkers in de buitendienst is de tweedaagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook volop op maat voor hele teams of organisaties.
Organisatie en planning
Klantgerichte en commerciële vaardigheden
6-12 deelnemers
MAESTRO PRIJS€ 1.095,-
PARTNER PRIJS€ 1.025,-
CURSUSKlassikaal
AANTAL DAGEN2 dagen
TIJD9:30 - 16:30
Datum optie 1Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW;