Opdrachtgevers en klanten zijn veeleisend en de concurrentie is enorm hoog. Bij het binnenhalen van een opdracht is dan ook meer nodig dan alleen een interessant netwerk of een vlotte babbel. Een acquisitiegesprek vraagt om een gedegen voorbereiding. Hoe speel je efficiënt in op de wensen en eisen van de klant? Hoe kun je het vertrouwen winnen? Met je vakkennis zit het goed, maar nu is het zaak om te investeren in je salesvaardigheden en competenties als verkoper. Met onze Training De vakman als accountmanager til je jezelf als accountmanager naar een hoger niveau, wat op termijn zal leiden tot meer omzet!
Deze tweedaagse training accountmanagement is bedoeld voor vakmensen die gaandeweg zijn doorgegroeid naar een commerciële functie. Je houdt je in je werk bezig met acquisitie van nieuwe klanten en de actieve verkoop aan bestaande klanten in de business-to-business markt. Wanneer je uitsluitend via de telefoon verkoopt, dan raden we je de Training Proactief klanten bellen aan.
Tijdens de Training De vakman als accountmanager krijg je meer inzicht in het verkoopproces en jouw eigen invloed daarop. Je leert je persoonlijke kwaliteiten tot succesfactoren te maken en deze daadkrachtig in te zetten in je rol als accountmanager. We werken aan het versterken van je communicatieve en strategische vaardigheden, zodat je klanten effectief weet binnen te halen en te beheren. Na de training ben je daarnaast in staat succesvolle verkoopgesprekken te voeren en het vertrouwen van de klant te winnen voor een wederzijds winstgevende relatie.
Na jouw inschrijving voor deze accountmanager training kun je direct aan de slag! Via het online leerplatform beschik je over een digitale preview van het lesmateriaal en een voorbereidingsopdracht. Als onderdeel van de training maak je digitaal de Q4 DISC-gedragsanalyse, waarmee je eenvoudig inzicht krijgt in je eigen gedrag en dat van anderen. Tijdens de training staan zelfanalyses, discussies, ervaringsuitwisseling en praktische oefeningen centraal, waardoor het leerproces zowel persoonlijk als praktijkgericht is. De trainer laat je oefenen met praktijkvoorbeelden en geeft gerichte feedback waarmee je direct verder kunt.
Heb je na de training nog hulp nodig om het geleerde toe te passen in jouw werksituatie? Tot zes weken na de training kun je gebruikmaken van e-coaching met de trainer!
Van productgericht naar behoeftegericht denken
Gespreksstructuur, grip en leiding in het gesprek
Tot zaken komen
Van theorie tot praktijk
6-12 deelnemers
MAESTRO PRIJS€ 1.095,-
PARTNER PRIJS€ 1.025,-
CURSUSKlassikaal
AANTAL DAGEN2 dagen
TIJD9:30 - 16:30
Datum optie 1Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW;