Service Management

Op zoek naar het complete aanbod?

Alle trainingen overzichtelijk bij elkaar.

Bekijk Compleet aanbod

    ITIL® STRATEGIST DIRECT PLAN AND IMPROVE

    De ITIL Strategist Direct Plan and Improve training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn

    ITIL® SPECIALIST HIGH VELOCITY IT

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij digitale services of digitale transformatieprojecten

    ITIL® SPECIALIST DRIVE STAKEHOLDER VALUE

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie

    ITIL® SPECIALIST CREATE, DELIVER AND SUPPORT

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheren van de werking

    ITIL® LEADER DIGITAL AND IT STRATEGY

    Deze training voegt een nieuw ITIL-perspectief toe en is bedoeld voor ITSM-medewerkers die direct betrokken

    CREW RESOURCE MANAGEMENT – VERSTERKEN VAN TEAMSAMENWERKING

    CREW Resource management – Versterken van teamsamenwerking Zie Brochure voor de ervaring van meerdere klanten.

    CATS CM PRACTITIONER EXAMEN

    Het CATS CM® Practitioner examen kun je afleggen na de training Contractmanagement CATS CM® Practitioner.

    CONTRACTMANAGEMENT CATS CM PRACTITIONER

    In deze training leer je de in de CATS CM® Foundation training geleerde theorie toepassen

    CONTRACTMANAGEMENT OPLEIDING CATS CM FOUNDATION

    Contractmanagement opleiding CATS CM Foundation In deze basistraining krijg je inzicht in het hoe, wat,

    ITIL® MANAGING PROFESSIONAL TRACK

    De ITIL Managing Professional certificering biedt een modulaire benadering om de ITIL 4 Managing Professional

    ITIL®4 FOUNDATION TRAINING

    ITIL®4 Foundation training is de basiscertificering en bedoeld voor IT-professionals en overige medewerkers die meer

    MASTERCLASS SERVICE LEVEL AGREEMENTS (SLA)

    In de Masterclass Service Level Agreements leert u hoe u een professionele Service Level Agreement

    USM FOUNDATION

    USM staat voor Universeel Service Management. USM is een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie haar mensen,

    ASL2 FOUNDATION – APPLICATION SERVICES LIBRARY

    ASL2 Foundation ASL (Application Services Library) is een procesraamwerk dat de processen van het beheer,

    BISL FOUNDATION

    BiSl Training De BiSL training bestaat uit 2 trainingsdagen en heeft als doel heeft het