Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning
Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt iedere organisatie de kans op succes met klanten. Gebruik makend van tools zoals automatische case creation en wachtrij management maak je tijd vrij om deze te besteden aan dingen waar je een grotere toegevoegde waarde kan zijn, namelijk direct bij je klanten.
Na afronding van deze training Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan je:
Voor het volgen van deze Microsoft Dynamics 365 Customer Service training is geen specifieke voorkennis vereist. Algemene IT kennis wordt echter wel aangeraden.
De Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement For Customer Service training is bedoeld voor mensen die te maken hebben met experts, stakeholders en het configureren van de solutions en applicaties. Deze training is bedoeld voor jou als je solutions verzint die out of de box zijn.
In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.
After completing this module, students will be able to:
In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.
After completing this module, you will be able to:
In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.
After completing this module, you will be able to:
In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.
After completing this module, you will be able to:
€ 1.645,-
PARTNER PRIJS€1.575,-
CURSUSActive Learning
AANTAL DAGEN1 dag (flexibel in te plannen)
TIJDinclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch.
DatumOp aanvraag beschikbaar
Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW;