Microsoft Dynamics 365 Customer Service

ONZE LESMETHODE: ACTIVE LEARNING

Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat. Lees hier alles over Active Learning

OMSCHRIJVING TRAINING MICROSOFT DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt iedere organisatie de kans op succes met klanten. Gebruik makend van tools zoals automatische case creation en wachtrij management maak je tijd vrij om deze te besteden aan dingen waar je een grotere toegevoegde waarde kan zijn, namelijk direct bij je klanten.

Na afronding van deze training Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan je:

  • De customer service app installeren en configureren.
  • Veel voorkomende customer service scenario’s identificeren.
  • Het proces van het oplossen van een case afronden.
  • Customer service data analyseren.
  • Case management record processing automatiseren.
  • Kennis artikelen gebruiken en creëren.
  • Gebruikersrechten en service level agreements gebruiken en creëren.

Deze training is onderdeel van de certificering MB-230

Voorkennis

Voor het volgen van deze Microsoft Dynamics 365 Customer Service training is geen specifieke voorkennis vereist. Algemene IT kennis wordt echter wel aangeraden.

VOOR WIE IS DE TRAINING MICROSOFT DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE GESCHIKT?

De Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement For Customer Service training is bedoeld voor mensen die te maken hebben met experts, stakeholders en het configureren van de solutions en applicaties. Deze training is bedoeld voor jou als je solutions verzint die out of de box zijn.

ONDERDELEN VAN DE TRAINING MICROSOFT DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE?

Module 1: Customer Service Overview

In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.

Lessons

  • Lesson 1: Create case records
  • Lesson 2: Related service apps
  • Lesson 3: Analytics for service
  • Lesson 4: AI for service
  • Lesson 5: Configuring customer service
  • Lesson 6: Module summary

After completing this module, students will be able to:

  • Install and configure the customer service application.
  • Identify common customer service scenarios.

Module 2: Case Management

In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.

Lessons

  • Lesson 1: Case management overview
  • Lesson 2: Creating case records
  • Lesson 3: Queue management
  • Lesson 4: Case routing
  • Lesson 5: Resolving cases
  • Lesson 6: Module summary

After completing this module, you will be able to:

  • Open and resolve customer service cases.
  • Automate case creation and routing.

Module 3: Service Level Agreements and Entitlements

In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.

Lessons

  • Lesson 1: SLA and entitlement overview
  • Lesson 2: Create and manage entitlements
  • Lesson 3: Create and manage SLAs
  • Lesson 4: Module summary

After completing this module, you will be able to:

  • Create and use service level agreements.
  • Create and use entitlements.

Module 4: Knowledge Management

In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.

Lessons

  • Lesson 1: Knowledge management overview
  • Lesson 2: Authoring and organizing
  • Lesson 3: Use knowledge content
  • Lesson 4: Manage knowledge content
  • Lesson 5: Module summary

After completing this module, you will be able to:

  • Create and manage knowledge content.
in samenwerking met

PRAKTISCHE INFORMATIE

MAESTRO PRIJS

€ 1.645,-

PARTNER PRIJS

€1.575,-

CURSUS

Active Learning

AANTAL DAGEN

1 dag (flexibel in te plannen)

TIJD

inclusief studiemateriaal, certificaat, koffie/thee en een uitgebreide lunch.

Datum

Op aanvraag beschikbaar

DIRECT AANMELDEN

Aanmelden voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service

VOORWAARDEN

  • Partners van de Maestro Academy: Specialisten aangesloten bij Het Finance Gilde, DataConnected of HeadFirst(Premium overeenkomst);
  • De betaling dient vóór aanvang van de eerste trainingsdag volledig te zijn voldaan;

Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW;