De vakkennis van jouw medewerkers is uitstekend, maar de communicatie kan beter. Hun non-verbale signalen en directe taalgebruik stuiten regelmatig op weerstand bij collega’s, leveranciers en klanten. In de praktijkgerichte training Praktisch communiceren op de werkvloer krijgen ze inzicht in het effect van hun gedrag en oefenen ze met communicatieve vaardigheden.
De training Praktisch communiceren op de werkvloer is speciaal ontwikkeld voor medewerkers die graag hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren voor een betere communicatie op het werk. Je hebt een functie zoals techneut, helpdeskmedewerker, commerciële binnendienst, planner, administratief medewerker, kortom de training is geschikt voor iedereen die de communicatie op het werk met klanten, collega’s en leveranciers wil verbeteren.
Door de training Praktisch communiceren op de werkvloer krijg je meer inzicht in jouw eigen gedrag en dat van anderen. Je gaat aan de slag met sociale vaardigheden en leert effectiever communiceren en omgaan met andere mensen. Zo ontstaat er wederzijds begrip, ga je plezieriger samenwerken en behaal je betere resultaten. Je leert:
De trainer is een specialist in communicatie die zelf veel praktijkervaring heeft, vooral in communicatieprocessen.
Als onderdeel van de training maak je digitaal de Q4 DISC gedragsanalyse. Deze analyse geeft je op eenvoudige wijze inzicht in jouw eigen gedrag en dat van anderen.
Het communicatieproces
Communicatievaardigheden
|
Weerstanden en emotie
|
6-12 deelnemers
MAESTRO PRIJS€ 1.095,-
PARTNER PRIJS€ 1.025,-
CURSUSKlassikaal
AANTAL DAGEN2 dagen
TIJD9:30 - 16:30 - Effectief communiceren op de werkvloer
DatumOp aanvraag beschikbaar
Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW;