De training heeft tot doel om op een effectieve manier beter te leren verkopen. De training is slim opgebouwd zodat deze geschikt is voor zowel startende als ervaren verkopers.
In de training wordt theorie met praktijkopdrachten afgewisseld, vanuit de filosofie dat zien, inzien, doen en ervaren meer resultaat geeft dan erover praten.
Voor de start van de training vragen wij de deelnemers zich voor te bereiden op de specifieke leervragen die zij hebben.
De invalshoeken
Persoonlijke instelling/attitude
Het vergroten van het bewustzijn en zekerheid in optreden van de deelnemers, zodanig dat hun manier van overkomen en de resultaten hiervan zichtbaar verbeteren;
Vaardigheden
Het ontwikkelen van tools en praktische handvatten voor de dagelijkse praktijk door middel van praktijkgerichte oefeningen.
Van kennen naar kunnen, van weten naar doen!
Praktijkcases
Aangereikt door de deelnemers, om hierdoor de praktische toepasbaarheid optimaal te waarborgen. Ook zorgen herkenbare situaties en persoonlijke voorbeelden van de deelnemers voor een hoge mate van interactie.
Na afloop van de trainingsdag vindt een evaluatiemoment plaats. De evaluaties worden besproken, verbeterpunten aangereikt en indien nodig wordt er besproken wat een vervolgtraject zou kunnen zijn.
Doelen en inhoud van de training
Trainer: Richard Walraven
Zijn trainingen kenmerken zich door een praktische en doelgerichte aanpak.
Verkopers worden echt beter als ze zijn training hebben gevolgd. Door zijn jarenlange ervaring in managementfuncties op het gebied van HR, Sales / Marketing en meer dan 20 jaar ondernemerschap kent hij het klappen van de zweep.
Hij is specialist in resultaat – en teamverbetering, een bevlogen en doortastende trainer. Hij wordt vaak gevraagd als gastspreker en dagvoorzitter.
Maximaal 10
MAESTRO PRIJS495,-
CURSUSKlassikaal of Virtueel
AANTAL DAGEN1 dag
Datum optie 1 31 December 2025 Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Uithoorn en Lelystad - op aanvraag beschikbaar en meerdere malen succesvol gegeven