De tweedaagse virtuele Kanban Systems Improvement (KSI) training van Prowareness gaat in op de uitrol en de dagelijkse werking van een Kanban-systeem. De training bouwt verder op de Kanban Systems Design (KSD) training en/of op je bestaande ervaring met Kanban. Je ontvangt tijdens de training essentiële tools om een lerende organisatie te laten groeien en invloed te hebben op de vele diensten die met elkaar in verbinding staan.
Waarom deze training
Ervaren trainers die jarenlang met hun voeten in de modder hebben gestaan
Hoge mate van interactie met de trainer en andere deelnemers
Ruimte om vragen te stellen over jouw praktijksituatie
Hogere retentie van leren door toepassen van visualisatietechnieken
Afstemmingen van verschillende leerstijlen op jouw behoefte
Iedereen heeft tegenwoordig te maken met gedistribueerd werken. Door het volgen van een virtuele training, ervaar je gelijk alle facilitatietechnieken en tools die onze trainers hiervoor gebruiken. Dit levert extra waarde op tegenover een fysieke training.
Voor wie?
De Kanban Systems Improvement training is geschikt voor jou als je:
Werkzaam bent als ontwikkelaar, projectmanager, CXO, ingenieur of business analist
Verantwoordelijk bent voor het opzetten, beheren en/of verbeteren van de levering van producten en diensten aan klanten
De Kanban System Design (KMP1) training hebt gevolgd
Het ‘Kanban’ boek van David J. Anderson hebt gelezen
Het ‘Kanban from the Inside’ boek van Mike Burrows hebt gelezen
Leerdoelen
Na het volgen van de Kanban Systems Improvement training heb je:
Geoefend met Kanban als een robuuste blauwdruk om change management scenario’s toe te passen in de praktijk
Kennis over hoe je Kanban-strategieën toepast en hoe je deze verbeteringen evolutionair opschaalt in je organisatie
Geleerd wat praktische toepassingen zijn om Kanban toe te passen op projecten in je organisatie
Empirische methodes geïntegreerd om grip te krijgen en te houden op rendabele verbeteringen
Geleerd met ‘Kanban Cadensen’ hoe je feedback loops opzet waaronder:
Operations review
Service Delivery review
Risico review
Hands-on geleerd met een enterprise-level Kanban case study
Programma
Tijdens de Kanban Systems Improvement training worden de volgende onderwerpen behandeld:
Het bouwen van een informatie flow: de 7 Kanban Cadences
Omgaan met weerstand bij implementatie van ‘limit Work-In-Progress’
Begrijp asymmetrische betrokkenheid
Uitrol fasen voor een Kanban-initiatief
Het ontwikkelen van servicegerichtheid
Kanban-Waarden: een andere benadering van de invoering van kanban