Klassikaal en online
De Customer Journey training wordt zowel online als klassikaal gegeven. Geef bij het inschrijven jouw voorkeur aan.
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.
Hoe goed ken jij je klanten?
Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de wereld van Customer Journey Mapping. Gedurende de dag zullen theorie en praktijk elkaar continu afwisselen. Hierdoor begrijp je niet alleen wat Customer Journey Mapping is, maar ervaar je ook hoe je dit zelf kan toepassen. Ons doel dat je na de training zelfstandig aan de slag kunt. De onderwerpen van de training zijn:
Met de masterclass Customer Journey leer je:
6 tot 12 deelnemers
MAESTRO PRIJS€ 525,-
PARTNER PRIJS€ 495-
LOCATIE
Utrecht.
CURSUSKlassikaal
MATERIAALDe prijs is inclusief alle opleidingsmaterialen, Agile Scrum Group certificaat en drankjes/lunch.
EXAMENExclusief examen
AANTAL DAGEN1 dag
TIJD09:30 tot 16:00 (inclusief lunch)
Datum optie 1 13 May 2024 Locatie: Houten/Utrecht Datum optie 2 18 October 2024 Locatie: Houten/Utrecht