Customer Journey training

Customer Journey training: hoe goed ken jij je klanten?

  • Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
  • Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren én doen.

Klassikaal en online
De Customer Journey training wordt zowel online als klassikaal gegeven. Geef bij het inschrijven jouw voorkeur aan.

Klantbeleving en klantwaarde

Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.

Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.

Hoe goed ken jij je klanten?

Inhoud van de training

Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de wereld van Customer Journey Mapping. Gedurende de dag zullen theorie en praktijk elkaar continu afwisselen. Hierdoor begrijp je niet alleen wat Customer Journey Mapping is, maar ervaar je ook hoe je dit zelf kan toepassen. Ons doel dat je na de training zelfstandig aan de slag kunt. De onderwerpen van de training zijn:

  • Introductie Customer Journey
    • Lean en de Customer Journey
    • Luister naar de klant: VOC en CTQ
    • Randvoorwaarden
  • Hoe maak je een Customer Journey?
  • Stappenplan:
    • Doel
    • Scope
    • Touchpoints
    • Emoties
    • Teken de Customer Journey
    • Verbeter, verfijn en deel
    • Evalueer
  • Aan de slag met Customer Journey
    • Praktijkcasus
    • Tips & trics

Resultaten

Met de masterclass Customer Journey leer je:

  • Klanten en klantwensen in kaart te brengen aan de hand van een stappenplan waar je direct na de training mee aan de slag kunt;
  • Klantwensen concreet te maken;
  • Hoe je keuzes maakt op basis van verkregen klantdata en dus prioriteiten stelt;
  • Hoe je de verbetermogelijkheden ook daadwerkelijk realiseert.
in samenwerking met

PRAKTISCHE INFORMATIE

DEELNEMERS

6 tot 12 deelnemers

MAESTRO PRIJS

€ 525,-

PARTNER PRIJS

€ 495-

LOCATIE

Utrecht.

CURSUS

Klassikaal

MATERIAAL

De prijs is inclusief alle opleidingsmaterialen, Agile Scrum Group certificaat en drankjes/lunch.

EXAMEN

Exclusief examen

AANTAL DAGEN

1 dag

TIJD

09:30 tot 16:00 (inclusief lunch)

Datum optie 1 13 May 2024 Locatie: Houten/Utrecht Datum optie 2 18 October 2024 Locatie: Houten/Utrecht

DIRECT AANMELDEN

Aanmelden voor Customer Journey training

VOORWAARDEN

  • Partners van de Maestro Academy: Specialisten aangesloten bij Het Finance Gilde, DataConnected of HeadFirst(Premium overeenkomst);
  • De genoemde prijzen zijn exclusief BTW;
  • De betaling dient vóór aanvang van de eerste trainingsdag volledig te zijn voldaan;
  • De betalingsafhandeling wordt verzorgd door Agile Scrum Group